onödigt

3 saker som jag gillar:

sommaren
Kärlek
Min mobil

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:

våld
döden
clowner

3 viktiga saker i mitt rum:  (har bara ett rum o kök ;) )

sängen
datorn
badkaret


3 slumpvis valda fakta om mig:

piercad
älskar rosa
shopping galen


3 saker jag vill göra innan jag dör:

skaffa barn
Gifta mig
resa jorden runt


3 saker som jag inte kan göra:

åka skidor
sjunga
stå på händer

3 saker som jag säger mest:

typ
skit samma
eller hur?

3 kändisförälskelser:

Nick Carter
Taylor Hanson
Leonardo Di Caprio


3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:


Du
Du
Du

Kommentarer:
Postat av: Robin

Ja du har ju haft några riktiga kändisförälskelser! ;)

2006-01-31 @ 14:19:28
Postat av: Elin

haha du skojar inte ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback