Jag har hittat nånting vackert...

Jag älskar verkligen min mobil! Den är helt perfekt för mig, saknar inte nånting på den!
Kommer nog aldrig köpa en ny, haha!

Kom hem för en stund sen, var riktigt kallt ute, fullt med snö innan för byxorna, nere vid fötterna. Burr burr, ska ta mig ett bad sen, och fräscha upp mig inför kvällen. Får väl se om vi får sällskap...

Trodde jag skulle få Jetties skiva denna vecka, men nej! suck! Fick mail från deras skivbolag och sa att det dröjer till nästa vecka, pga av någon flytt. Tur att man har lite kontakter, som kan tjata på skivbolaget så jag kan få min skiva! :)

Dags att plaska!

Kommentarer:
Postat av: Robin

Jarlen tyckte att min gamla mobil var värd runt 1000kronor iaf! :P

Postat av: Elin

Rob - hehe jasså, hm jaja får se :) har ju redan sagt 700...:D

2006-01-18 @ 19:36:25
URL: http://ellie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback