God morron eller god kväll

Tolka det som ni vill, jag är nyvaken. hehe, somna runt 15 när jag låg och kolla på film och vaknade för en liten stund sen, synd bara att jag missa halva filmen och att dom va tvunga att vara återlämnade ikväll.
Jaja, hann se en film iaf.

Jobbat idag, gick hur snabbt som helst, riktigt skönt, ska jobba imorron med, sen är jag ledig helgen.
Blir nog bara till att ta det lugnt, varken jag eller Alex är på nåt vidare party humör, tro det eller ej.

Undra om man ska ta nåt att äta kanske? Tacos? Mm mm mm!

Kram på er!

Kommentarer:
Postat av: Robin

Rosa och hjärtan! Eek, hur gick det till? :P Vad för filmer snackar du om?

Postat av: elin

jag ändrade bara lite :D passar mig bättre...
Vi hyrde massa filmer; The Perfect Man, Wedding Crashers och Perfect Catch. hehe.

2006-02-23 @ 05:37:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback